07 noiembrie 2008

azi am avut ocazia sa vad ca ne modernizam si noi! s-au dus vremurile cand iti iesea in fata un puradel nespalat, cu povestea clasica a celor 7 frati fara mama si tata somer! acum lucrurile stau altfel: iti iese in fata o tanti cu "haur" la gat si urechi, cu gesturi agitate, care iti povesteste ca masina ei a ramas fara benzina, blocata in parcare la Universitate, ca i s-au furat banii si actele la spital si ca nu are cu ce ajunge acasa la ea, la tara (are si un nume tara aia, da' l-am uitat!)!! Tipa, cu exceptia faptului ca are o alura de om flamand, e bine imbracata. Iar "miscarea scenica" e mai buna decat am vazut la unii actori: agitata, ochi inlacrimati, voce plangacioasa... Nu m-as fi prins de smecherie daca nu as fi vazut-o azi, punand aceiasi placa unei tanti. Am avut intentia sa o intreb daca iar i-au furat actele hotii din Bucuresti si iar a ramas fara masina (adica ori e proasta ori e cel mai ghinionist om din lume ori ambele) de fata cu tanti, dar vorbeam la mobil. cand am dat as ma intorc, disparuse. Las' ca o mai intalnim pe aici :D

Niciun comentariu: