09 decembrie 2011

Draga Mosule

Draga Mosule, stiu ca puteam fi mai bun anul asta, insa date fiind conditiile socio-economico-politice eu zic ca am fost rezonabil de cuminte. Asa ca dat fiind ca cei de la evomag si blogal initiative au pus intrebarea in cadrul unui concurs, am zis ca macar sa iti pomenesc cam ce as vrea pe anul asta as putea face. Poate....poate apare ceva sub brad anul asta! Mosule, stiu ca anumiti carcotasi vor spune ca din banii pe care ar trebi sa ii dai pe cadoul meu ai face fericiti o mana de copii sarmani, insa eu promit sa nu vand cadoul ca sa il transform in bani de bautura sau droguri! Plus ca fi-miu ar aprecia in mod special un gadget cu care sa se joace, dat fiind ca e maaaare amator de jocuri (nu ca taica-su n-ar fi!). Asa sa daca poti, te-as ruga sa te uiti si tu la gadgetul asta, pe care il gasesti in categoria tablete. Da, stiu, nu e iPad, dar la ce hamesiti s-au aruncat sa isi ia iPad... prefer sa fiu mai special! Asa ca taaare mult mi-ar placea sa ma joc cu o tableta a mea, finuta, desteapta, dichisita, cu caracteristici asemanatoare cu iPadul. Nu vreau 3G, ca daca il scap pe 3G prin strainataturi nu ma tine buzunarul sa ii platesc factura. Vreau sa ma joc, sa ma dau pe Wi-Fi, sa citesc o carte sau o posta electronica, sa vad un film. Si pentru toate astea Transformerul mi se pare ideal. Si iti mai raman si bani pentru unul-doi copii amarati. Dar daca faci comanda la evomag vorbeste cu ei in avans, ca sunt potopiti de clienti in perioada asta! Si daca ii rogi sa stea peste program ca sa nu te vada ceilalti clienti cand iti faci aprovizionarea sunt convins ca te vor ajuta, ca sunt baieti buni! Ah! Eu am cerut Transformerul, dar nici restul tabletelor nu e de refuzat! Numai de 10inch sa fie, ca nu mai sunt asa de tanar...

Niciun comentariu: