09 decembrie 2011

Draga mosule (2)

Draga Mosule, campania celor de la evomag si blogal initiative m-a facut sa ma gandesc cate si mai cate lucruri nu as putea cumpara eu din larga si variata gama de lucruri frumoase pe care le puti gasi la evomag (si nu numai de la evomag, dar in ultima perioada am vazut ca e mai convenabil la ei decat la concurenta, sper sa nu si-o ia in cap!). Si cum reflectam eu la ce mi-as cumpara daca as castiga maine la loto, iata ca mi-a mai venit o idee! Eu sunt pasionat de lectura, asa ca nu concep un concediu fara sa citesc macar o carte. Dar daca am noroc si concediul e mai lung o carte nu ajunge, mai ales daca e buna! Asa ca trebuie sa car dupa mine 2-3 carti, ceea ce merge daca ma duc cu masina din dotare. Dar daca plec cu avionul... nu mai e convenabil, ca bagajul devine si prea greu si prea voluminos! asa ca taaare m-ar tenta un ebook reader din oferta celor de la evomag!. Eu ma gandeam la un Kindle Touch WiFI+3G, ca am inteles ca Amazon-ul are o conventie cu furnizorii de GSM ca sa poti descarca carti de la ei de pe site fara sa mai platesti si carrierul. Bine, optiunea de 3G e cam scumpa si cred ca as putea cumpara destule carti cu diferenta de bani, asa ca nu sunt chiar atat de pretentios. Dar cand am vazut cat de frumos se vede textul pe un Kindle am zis ca e musai sa imi intre pe mana un ebook cu eInk, care sa ma tina cateva saptamani fara sa ma gandesc la priza si sa nu imi chinuie ochii cu cititul pe un ecran luminos! Nu vreau nici macar Fire-ul ala color, ca acela nu e ebook reader ci tableta (si ti-am scris ce tableta vreau in post-ul anterior!) Asa ca, Mosule, daca nu esti prea ocupat cu dorintele altora, poti sa arunci un ochi pe aici si sa imi alegi si mie un ebook reader corespunzator cu bugetul tau si rugamintile mele....

Niciun comentariu: