16 decembrie 2011

comert sau jaf?

tocmai vroiam sa va povestesc ce mi-am mai cumparat: un rucsac Belkin, superb, usor, elegant, incapator. Sunt entuziasmat de el si vroiam sa va povestesc ce chilipir mi s-a parut in 06.12.2011 cand l-am luat. Azi insa am vrut sa mai iau unul pentru un prieten si mi s-a parut normal sa il iau tot de la Evomag, ca mi-a placut modul in care s-au miscat la comenzile anterioare si pretul il stiam ok. ei, si ma duc pe site, convins ca o sa dau 99lei. Cand colo..... soc si groaza! cei 99 de lei crescusera si se inmultisera ca iepurii, devenind .....146lei! adica o crestere de 50%. Bun, zic eu, probabil ca am avut eu sansa sa prind o promotie atunci! Dar am cautat produsul si pe alte site-uri, gasind acelasi device la 112 lei (ShopIt)!!!! WTF?! cu 30% mai ieftin la cei pe care ii consideram scumpi?! Am zis ca i fi v reun accident! Am cautat un alt rucsac pe site-ul lor si am gasit un rucsac Port Avirizaz II la 91.7 lei. Am zis sa testez piata si m-am uitat si la concurenta. Unde l-am cumparat cu 71.24 lei! Pai ce facem, dragilor de la Evomag?!?! Dupa ce atragem omul cu preturi mici si marfa variata, acum dam cu mucii in fasole si crestem preturile?! Ah, sa nu credeti ca am ceva (doar) cu Evomag! Am sunat la PcGarage, ca sa intreb de rucsacul asta. Sun, ni se spune ca nu pot vorbi porcos ca sunt inregistrat, apoi ca operatorii sunt ocupati, iar dupa cam doua minute mi se spune ca dat fiind ca toti operatorii sunt ocupati rau or sa ma sune ei pe numarul de pe care am sunat si care a fost retinut de centrala imediat ce se elibereaza. Cool, zic eu, in sfarsit o idee frumoasa! Si astept, sperand ca in 5-10 minute operatorii s-or uita si la mine. M tragea pisu, da' eu am rezistat pe pozitie! Dupa cam 20 minute am reincercat la telefon. Tot ocupat! Tot asa, ca ma suna ei! Mai astept! Deja vezica incepea sa protesteze, se apropia ora limita pana la care puteam sa stau langa telefon.....Nimic! Am pus comanda pe site fara sa mai vorbesc cu ei la telefon. Acum o ora m-am uitat in mail. Aveam confirmarea comenzii, asa ca in o ora plec sa ridic rucsacul-dar nu o sa il desfac, ca e cadou! O sa va povestesc despre el cand l-o deschide sarbatoritul!

Niciun comentariu: