31 mai 2012

La agentia de turism laudata sa nu te duci cu voucherul

Ei, domnilor si doamnelor.....desi ploua de doua saptamani mai ceva ca in Irlanda de m-am saturat pana si eu de romantismul ploii, e totusi momentul sa ne facem planuri de vacanta! Asa ca am delegat-o pe neavasta-mea sa se uite dupa oferte! Nu de alta, dar ea mereu are impresia ca eu sunt ala carpanosul care tine banii sub saltea si considera ca totul e scump. Asa ca am lasat-o sa se convinga ca piata nu e atat de ofertanta pe cat crede ea. Buuun.... si se uita femeia si gaseste o super-oferta pe un site de vouchere: un hotel de 3 stele, in Bulgaria. Bun, 3 stele inseamna cam la limita decentei. Insa descrierea hotelului facea toti banii: plaja privata, hotel din 2011, imagini care te dadeau pe spate. Ce sa mai, too good to be true! Conform instructiunilor de folosire a voucherului, ii contactez pe cei de la agentie: "Dom'ne, e chiar cum scrie in oferta? Si aveti si apartamente in perioada ......." intreb eu. Mi se spune ca da, ca nu e problema de apartamente, se gasesc. Ca cica pot sa comand voucherul ca nu-i bai. Ok, zic eu, hai sa comand. Pun comanda de voucher, trimit voucherul cu cererea de rezervare atasata si cer factura proforma. Azi ma suna o tanti sa imi spuna ca nu mai au apartamente in perioada ceruta. Ca pot sa ma duc cu o saptamana mai devreme. De parca eu pot sa imi mut concediile dupa cum ma taie capul. Refuz varianta asta, asa ca cica imi vor trimite niste oferte echivalente. Acum o ora gasesc apeluri ratate facute pe la 7 jumate seara. Oamenii astia se pare ca lucreaza la adapostul intunericului. Dar mailuri cu ofertele nu au trimis. Asa ca astept cu nerabdare sa se faca dimineata ca sa ii sun sa vad ce mai ofera. oricum, cred ca este prima si ultima colaborare cu Book&Travel!

Niciun comentariu: