20 ianuarie 2012

ipocrizie

in 2004 eram satul de PSD. eram atat de satul de povestile cu licitatii trucate, traisem pe viu exemple in ceea ce priveste abuzurile facute de ei, eram satul de numarat ouale lui nastase. asa ca in 2004 am votat cu basescu si cu PD-ul. apoi m-am revoltat impotriva tentativei de suspendare a presedintelui, cand parlamentul a incercat o pseudo-lovitura de stat. nu ca imi mai era simpatic marinarul, insa gestul mi s-a parut antidemocratic iar pretextul nelegitim. asta desi am refuzat sa mai votez, deoarece simteam dezamagirea. nici alternativa nu imi era confortabila, asa ca am refuzat sa votez, in mintea mea ingusta crezand ca eu si cei care am ales sa sanctionam asa clasa politica am putea trage de maneca politicienii. de atunci puterea a intrat intr-un fel de spirala oarba in care se pare ca nimic nu mai conteaza. cred ca in mintile lor deja faptul ca nu mai au sanse la putere este o realitate. si plecand de la principiul "dupa mine potopul" fac, asemenea unui roi de lacuste, prapadul de dinaintea migrarii. insa fie ca au inceput prea devreme, fie ca au pustiit prea mult, fie amandoua, acum s-a atins o limita a suportabilitatii. ca si mine, oamenii au simtit ca mai rau nu se mai poate accepta sa ajungem. in timp ce unii comanda Moet&Chandon altii fac frigul si foamea in case-daca mai au case-traind la limita inferioara a saraciei. si chiar si cei care au un venit decent simt ca nu mai pot trai in Tara Lor, unde daca nu esti potentat politic te scuipa toti, inclusiv "Justitia", "Sanatatea", politia, administratia locala. in care daca nu ai spate politic nu poti sa castigi un contract cu statul, nu poti beneficia de drepturile pe care le ai pe hartie si fonfanite cu emfaza de "organele" statului. in care daca iti platesti datoriile catre stat esti un imbecil. in care daca ai muncit sa iti faci o situatie statul te condamna sa platesti de doua-trei-patru ori.

Ei bine, ne-a ajuns! Si romanii, aia mici pe care ii dispretuiesc cei de sus, au iesit iar in strada! De o saptamana romanii ies in fiecare seara in pietele centrale si isi cer drepturile. Isi cer dreptul de a fi reprezentati de parlamentul pe care l-au votat, isi cer dreptul de a le fi recunoscute drepturile. Isi cer inapoi demnitatea calcata in picioare de cei care s-au catarat pe tronuri de fildes dupa lovilutie, indiferent de culoarea politica pe care si-o asuma. Asa ca s-au delimitat de orice politician si protesteaza. Chiar daca jandamii fac abuzuri, chiar daca provocatori incearca sa legitimeze abuzurile fortelor de ordine, chiar daca sunt facuti inepti, viermi, ciumpalaci, huligani, golani, sarantoci.

BRAVO LOR!!!!

Brusc puterea (dar si opozitia) a descoperit ca nu a comunicat suficient cu poporul! Brusc si-au dat seama ca exista o ruptura intre ei si rest! Brusc se fac apeluri la intelegere, la calm, la dialog! Recunoasteti fraza "Stati linistiti la locurile voastre" ??????

Aseara am vazut momentul in care multimea a fost dispersata de jandarmii veniti "sa restabileasca ordinea publica". Nu stiu altii ce au vazut, insa eu am vazut atatia jandarmi cat nu am avut ocazia sa mai vad niciodata. Am vazut cel putin 2 (desi cred ca au fost 3) valuri a cate 3 randuri de jandarmi care au intrat in Piata Universitatii prin ambele capete. Sa facem un calcul: sa presupunem ca Magheru are 24m latime (4 benzi pe sens*3m banda). Sa zicem ca spatiul ocupat de un jandarm cu scut, armura, baston etc ocupa 1.5m, deci in 24m intra 16 jandarmi. 16*6*2=192 jandarmi, estimare cel putin grosiera. In conditiile in care cica Bucurestiul are 800 de jandarmi. Si cine mai acopera celelalte obiective?! Cine asigura linistea publica? sau nu mai e nevoie de ei in oras, ci doar ca sa ucidem in fasa ceva ce seamana a iarna damboviteana?

Niciun comentariu: