18 ianuarie 2012

am facut economie

Ei, dragilor, sa va povestesc cum am facut eu economie azi! Plecasem de acasa hotarat sa imi schimb stergatoarele de parbriz. Drumul meu ma purta pe langa Carrefour-ul de la Unirii, asa ca am zis ca sa trec pe la miniraionul auto de acolo, poate voi gasi ceva convenabil. Initial am trecut pe la un magazin de piese auto unde am gasit stergatoare, insa masina mea nu figura pe lista de autovehicule pentru care era oferta. asa ca am ajuns la hipermarket.... Intru eu, ma duc glont la raion si.... surpriza! nu exista niciun stergator! nici mic, nici mare, nici scump, nici ieftin! Niciunul!!!! Ei, zic eu, asta e! hai sa vedem, poate imi cumpar un cardreader in locul celui care se pare ca a crapat (sau cel putin asa imi zice mie laptopul). Ma duc la raionul corespunzator si...... nu, nu mai e surpriza! Nu exista niciun cardreader! Uite asa am intrat eu in magazin exact cum am intrat, fara sa las acolo nici macar un leut

Niciun comentariu: