21 aprilie 2011

dezamagire

Acum ceva vreme am sarit in sus de entuziasm citind un articol de pe www.connect.ro. Anunta o relativ apropiata aparitie a unui device care mi s-a parut fantastic: NoteSlate. Intr-atat de mare imi era entuziasmul, incat m-am uitat in toate partile ca sa aflu mai multe despre acest dispozitiv. Si am aflat. Dar nu ceea ce ma asteptam. Si pe zi ce trece balonul de entuziasm se desumfla mai tare, de a ajuns ca pusculita de criza. Se pare ca fantasticul dispozitiv e doar o idee. Si desi din an in Pasti mai apare cate unul de la NoteSlate sa spuna ca lucreaza de zor si ca in curand vom primi noutati, practic nu vad decat vorbe. Asadar am inceput sa ma uit in piata, pentru ca acum chiar imi doresc un device din asta. Si am gasit mai multe variante, toate cu plusuri si minusuri. Pe care vreau sa le enumar:
iPad (ajuns la v2): scump, complex - deocamdata prea scump ca sa merite, desi daca il cumperi nu il iei doar pentru a face desene pe el
Boogie Board: nu are optiunea de salvare - o jucarie scumpa
Asus eee ea800: ofera cam tot ce ti-ai putea dori, are o camera foto nefolositoare, e cam scump si nu e inca disponibil in Europa
NoteSlate: ar putea fi liderul acestui top, daca ar exista si daca ar putea fi comparat cu ceva. Pana atunci e doar o poveste
Concluzie: astept pretul la EA800, apoi ma decid.

Niciun comentariu: