18 septembrie 2008

Ba, cand vreti sa se duca dracu' ceva ce merge bine, chemati-ma pe mine!
Sa ma explicitez: pomeneam in articolul anterior de acum 6(?!) luni de curatmurdar si cum s-a dat el la fund. Ei, acolo ma mai dadeam si eu in barci din an in Paste. Dupa cateva tentative, oamenii n-au mai suportat si au luat o pauza. pana mai saptamana trecuta. cand au revenit cu cateva articole. la care am bagat si eu comment-uri. Acum nici curatmurdar, nici appolinaireonline nu mai sunt disponibile! I-am doborat! bine, daca ar fi prima data, nu mi-ar fi trezit suspiciuni. Dar...
1. la primul job a mers bine pana am primit norma intreaga. apoi l-au desfiintat.
2. la al doilea job inainte de a ma angaja eu era party: program ok, salariu bunicel, traininguri, oameni relaxati. apoi am sosit eu. in 6 luni fugeau primii oameni. eu am rezistat 11.
3. la jobul asta am trecut la un alt nivel. firma mare, pretentii pe masura. salariile mergeau, petreceri aniversare, oameni amabili fara sa te sufoce. Apoi am venit eu: nervi, alegeri (deh, firma de stat, conducerea cade odata la 4 ani), nervi, bonusuri date pe baza de curling, cresteri salariale dupa cat de pufoasa e limba. S-a dus si asta de suflet.
Acum caut victima noua. Care ma angajeaza? :D

Niciun comentariu: