27 februarie 2007

Vreau sa gasesc o banca suficient de fraiera incat sa imi imprumute si mie 50 milioane de euro! si apoi ma duc senin si zic ca am papat banii si sunt dispus sa fac 5 ani puscarie, ca Bivolaru! Fac 3 ani din 5 pentru buna purtare si apoi am plecat intr-o insulita sa ma bucur si eu de mica comoara! Eu zic ca e mult mai rentabil decat sa visez ca in 3 ani pot castiga prin munca cinstita macar 5 milioane euro! Ai auzit Monicuto?! asta ne paste cu ideea ta despre precedentul in justitia romana!
In alta ordine de idei...m-am cam saturat de circul asta cu Base si votul uninominal! Normal ca nu le convine politicienilor sa se transforme dintr-o gasca pasiva care se hraneste din popularitatea de moment a partidelor in motoarele care sa promoveze prin fapte partidele! Pai unde mai vei vedea tu un Iliescu care sa urce PSD-ul in Giurgiu prin simpla candidatura acolo? Era o tanti ingrijorata ca partidele mici si aia fara bani nu vor mai intra in parlament! Si?! Daca aia saraci din parlament ar iesi dupa 4 ani la fel de saraci si slabi ca la intrare, as intelege! dar un parlamentar sarac nu inseamna decat un ritm mai alert de imbogatire! Macar aia bogatii nu se vor mai cobora sa accepte mizilicuri de foame!
Partidele mici vor putea fi reprezentate daca vor atrage oameni valorosi! Oameni care vor putea face ceva pentru promovarea imaginii lor! Oameni care vor sti ca pot candida si singuri si ca au sanse sa reuseasca daca nu vor gasi partidul care sa ii merite! Pana acum nimeni nu era interesat sa iasa din pluton, deoarece plutonul era cel care ii ducea mai departe! Acum s-ar schimba un pic roata!

Niciun comentariu: